Verjamemo, da ima vsak človek svoj edinstven potencial, ki ga lahko izkoristi za presežek svoje vrste. Miselnost, da lahko naredimo več od povprečja, je naše vodilo pri izboljšanju obstoječih in ustvarjanju novih blagovnih znamk.
Skupne vrednote
Najboljša dela zahtevajo strast in čustva. Ljubimo izkušnje in dobre debate. Potujemo in raziskujemo. Vse z mislijo, da znanje nadgradimo in izkušnje obogatimo. Nikoli pa ne pozabimo, da smo samo ljudje.
Jan R.
“Priložnost imamo graditi najboljše možne digitalne produkte. Kot vodja razvoja sem odgovoren za njihovo načrtovanje in njihovo izvedbo …“
“Priložnost imamo graditi najboljše možne digitalne produkte. Kot vodja razvoja sem odgovoren za njihovo načrtovanje in njihovo izvedbo. Všeč mi je, da mi AKLIH omogoča poglobitev v moje strokovno področje, ki me zares zanima, ter da me pri tem povezuje z ljudmi, ki so specialisti na svojih področjih. Vsi ti posamezniki tvorijo močno verigo izredno nadarjenih ljudi, ki so zelo, zelo dobri v tem, kar počnejo. Vsak projekt je izdelan znotraj hiše, s strani naše ekipe. Za vsak košček projekta lahko zato pristopim do osebe, ki ga je izdelala, in zagotovim, da se vizija posameznika ujema z vizijo celotnega projekta.”
Jan Ravbar
Digital strategy
Raziskave in razvoj
Načrtovalski prostori so ključnega pomena pri razumevanju kompleksnih problemov in kreiranju dobrih rešitev. Močna tehnologija, design thinking metode in urejena delovna mesta nam pomagajo pri uresničevanju vaših idej v pristne zgodbe.
Raziskave in razvoj
Načrtovalski prostori so ključnega pomena pri razumevanju kompleksnih problemov in kreiranju dobrih rešitev. Močna tehnologija, design thinking metode in urejena delovna mesta nam pomagajo pri uresničevanju vaših idej v pristne zgodbe.
Kontrast
Tako digitalni, a tako blizu narave. Obdani s travniki, njivami in gozdom – naravo v svojem bistvu. Brez ograj, brez mej, brez stereotipov, z odprtim pogledom na svet. V vseh pomenih.
Kontrast
Tako digitalni, a tako blizu narave. Obdani s travniki, njivami in gozdom – naravo v svojem bistvu. Brez ograj, brez mej, brez stereotipov, z odprtim pogledom na svet. V vseh pomenih.
Vpogledi
Znanja & doživetja
Kdo smo, kako razmišljamo, kje smo bili in kam gremo.
Našo ekipo in partnerje navdihujemo k ustvarjanju bolj trajnostne in etične prihodnosti za vse. Ne želimo sodelovati z nikomer, ki ne govori resnice o svoji blagovni znamki, namerno ustvarja tegobe drugim, vsiljuje težave ali škoduje okolju. Verjamemo v odgovorno načrtovanje, ki bo planet in življenje ljudi izboljšalo, ne ogrožalo.
Neplačano delo
Podjetjem nudimo vrhunske, izvirne in trajnostne rešitve za gradnjo blagovne znamke. Ne ponujamo brezplačnih kreativnih rešitev ali brezplačne ekskluzivnosti. To enostavno ne predstavlja dobrega poslovanja za nikogar. Verjamemo, da je najbolj strokovno, dragoceno in učinkovito delo zgrajeno na temeljih tesnega sodelovanja, vzajemnega partnerstva in globokega razumevanja.
Neenakost
Ideje lahko in morajo priti od kogarkoli. Zato uveljavljamo strogo politiko brez ega. Ne verjamemo v moč avtoritete, družbenega položaja, starosti ali spola.
Spodbujamo Leadership, ki je demokratična interakcija med posamezniki z namenom maksimalnega prizadevanja za dosego skupnega cilja. Primadone niso dovoljene.
AKLIH Lab
Design brez vsebine ni design.
Kvaliteta ni izbira. Lastna foto-video produkcija z vrhunskimi ustvarjalci nam omogoča, da skozi sliko povemo, kar z besedo ne gre. Storitev 360 v pravem pomenu.
Nepozabne uporabniške izkušnje so močno povezane s fizičnim svetom blagovne znamke. V ta namen smo zasnovali lastno prototipno delavnico, kjer krepimo ideje in razvijamo koncepte.
Problem solving
Vsakdo lahko problem rešuje, le redki pa ga zares rešijo.
Ko opazimo problem, se običajno takoj lotimo njegovega reševanja. Toda ali smo prepričani, da se spopadamo s pravim? S problem solving procesom odkrivamo resnične probleme in ne le njihovih simptomov.
Zakaj
Proces zbiranja informacij, raziskovanja in razumevanja uporabnika, kupca, trga, področja industrije ter naročnika. Fokus je na odkrivanju pravega problema, ki je temelj kasnejše končne rešitve.
Problem space
Kaj
Proces raziskovanja, preizkušanja in razvijanja idej v resničnosti. Postavimo SMART cilje. Določimo, kaj kdo dela, koliko časa in do kdaj. Naredimo načrt izvedbe.
V sedanjosti načrtujemo, kaj bomo delali v prihodnosti.
Solution space
Kako
Proces izvajanja strateškega načrta. Izvedba je rezultat na tisoče odločitev, sprejetih v procesu strategije in načrtovanja. Brez dobro izvršene strategije ni doseženega končnega cilja.
Execution
“Vsak zakaj ima svoj zato. Boljši razlog, boljša odločitev.”