fbpx

Zala Mavrić: “Marketing bi moral temeljiti na iskreni komunikaciji blagovne znamke.”

Intervju

Zala Mavrić, ki vsakodnevno skrbi za komunikacijo različnih blagovnih znamk, z nami deli vpoglede v nujnost iskrene komunikacije in moč dobrega designa. Predstavlja nam, kako branding in marketing skupaj pripomoreta k boljšemu razumevanju in zadovoljevanju potreb strank, kako pomembna je empatija v dobi umetne inteligence ter kako podjetje AKLIH spodbuja profesionalni razvoj svojih zaposlenih.

Zakaj si se odločila za delo na področju razvoja blagovnih znamk?

Moja odločitev za delo na področju brandinga in marketinga izhaja iz opazovanja različnih oglasov, objav in drugih tiskanih ali digitalnih medijev, ki pogosto ne odražajo resničnih vrednot podjetij. Velikokrat se zdi, da ne izražajo pravega bistva znamk, niso iskrena in ne izkoristijo potenciala dobrega designa. Prav zaradi tega ima beseda “marketing” včasih negativen prizvok. Verjamem, da bi marketing moral temeljiti na iskreni komunikaciji blagovne znamke, ki odraža prave vrednote podjetja in učinkovito prenaša to sporočilo na različne načine. Ko je temelj blagovne znamke dobro zasnovan, se odpirajo vrata za kreativnost, ki lahko resnično oživi vrednote in vizijo podjetja.

Verjamem, da bi marketing moral temeljiti na iskreni komunikaciji blagovne znamke, ki odraža prave vrednote podjetja in učinkovito prenaša to sporočilo na različne načine.

Kako bi opisala, kaj je blagovna znamka?

Blagovna znamka je zame veliko več kot le podjetje ali njegova ponudba. Predstavlja vse, s čimer ljudje povezujejo podjetje, produkt ali organizacijo. Je nekaj, kar ljudje cenijo in kar izdelkom ali storitvam veča dodano vrednost.

Kako pomemben del blagovne znamke je marketing?

Podjetja pogosto usmerjajo pozornost predvsem v svoje izdelke in ponudbo, pri tem pa pozabljajo, da bi se morali osredotočati tudi na trg, komunikacijo in ljudi. Sam pojem marketinga je izjemno širok in predstavlja pomemben del blagovne znamke. Ima osrednjo vlogo pri povečanju prepoznavnosti, izpostavljanju edinstvenosti blagovne znamke, privabljanju strank ter vzpostavljanju dolgoročnih odnosov z njimi. Igra tudi temeljno vlogo pri oblikovanju percepcije, ki jo imajo ljudje o blagovni znamki; vpliva na to, kaj si mislijo, kako jo vidijo in kaj čutijo do nje.

Podjetja pogosto usmerjajo pozornost predvsem v svoje izdelke in ponudbo, pri tem pa pozabljajo, da bi se morali osredotočati tudi na trg, komunikacijo in ljudi.

V katerem delu procesa razvoja blagovne znamke si običajno vključena?

Moj delovni proces se začne s pripravo komunikacijske oziroma marketinške strategije, ki temelji na strategiji blagovne znamke. Najprej jasno opredelimo, za čem blagovna znamka stoji in kakšen je njen namen. Ko so ti elementi jasno določeni, je moja naloga nato učinkovito in smiselno komuniciranje za blagovno znamko preko različnih kanalov.

Kakšen vpliv bo imela oz. že ima umetna inteligenca na marketing? Misliš, da bo lahko nadomestila osebo v marketingu?

Trenutno je umetna inteligenca najbolj opazen trend v marketingu, saj je že močno spremenila to področje in verjamem, da ga bo v prihodnje še dodatno preoblikovala. Omogoča bolj učinkovito targetiranje potrošnikov, personalizacijo komunikacije in izboljšuje uporabniško izkušnjo. Največji doprinos umetne inteligence v marketingu vidim pri analizi in obdelavi podatkov v realnem času, kar omogoča hitrejše in učinkovitejše odzive na spremembe na trgu.
Čeprav umetna inteligenca hitro napreduje, ne verjamem, da lahko popolnoma nadomesti človeški faktor. Umetna inteligenca je sicer zelo uporabna pri avtomatizaciji rutinskih nalog, trenutno pa še vedno kaže pomanjkljivosti, kot sta pomanjkanje človeške empatije in kreativnosti. Verjamem, da je za učinkovit marketing še vedno potrebna celovita marketinška strategija, kjer je velikega pomena razumevanje človeških čustev.

Kako podjetje podpira profesionalni razvoj zaposlenih?

V podjetju AKLIH dajemo velik poudarek na deljenje znanja, radovednost in izobraževanje. Skupaj ustvarjamo svojo 'kulturo', kjer je najpomembnejša vrednota iskrenost zaposlenih. Prizadevamo si živeti v skladu s tem, kar govorimo, vzajemno se spodbujamo in največkrat izmenjujemo konstruktivne kritike. Naš cilj je ustvariti okolje, kjer so mnenja posameznikov resnično slišana in sprejeta. Že od mojega prihoda v AKLIH čutim spoštovanje in resnost s strani ekipe. Verjamem, da lahko skupaj rastemo zgolj na temeljih iskrenosti in radovednosti.

Skupaj ustvarjamo svojo 'kulturo', kjer je najpomembnejša vrednota iskrenost zaposlenih.

Kako bi nekomu, ki se želi pridružiti vaši ekipi, opisala delo v podjetju AKLIH?

V našem podjetju si prizadevamo za nenehno rast. Pri nas je vsak dan priložnost za učenje, napredovanje in spopadanje z izzivi, brez strahu pred napakami. Vsak izziv obravnavamo kot priložnost za osebno in profesionalno rast. Pričakujemo, da si želiš maksimalno izkoristiti svoj potencial, se vsak dan truditi delati najboljše in na koncu biti ponosen na svoje delo.

Več prispevkov