fbpx

Milano ‘24

Spreminja se.

Občutek imamo, da se Evropa prebuja.

Spremembe v razumevanju blagovne znamke in komunikaciji le-te so jasno vidne tudi na milanskem Design Weeku. Že nekaj časa je v ospredju celotna izkušnja z izdelkom ali storitvijo, še nikoli pa po našem mnenju ni bila tako izpopolnjena, kot je sedaj.

Najuspešnejše blagovne znamke na različnih stičnih točkah ozaveščajo kupce z enim ciljem - prodajo. To je seveda smiselno, razlika je le, kako to počnejo in kako poštene izdelke oz. storitve ponujajo. Doživetja so močnejša, materiali in izdelava trajnejša, največja sprememba pa je v kulturi razmišljanja. Podjetja postajajo odločnejša, da spremembe postanejo bolj vidne in otipljive. Sami tega niti ne pričakujemo takoj, verjamemo pa, da bo šla evolucija v pozitivno smer.


Razkorak v dojemanju blagovne znamke, designa in razvoja je med starejšo ter mlajšo generacijo precejšen. Rešitev je le v medsebojni empatiji. Preden izrazimo svoje mnenje o tem, kaj je dobro, smiselno in prepričljivo, se vprašajmo, ali zares razumemo, kaj nam v našem primeru Design Week ponuja.

Več prispevkov