Zaposlitev
Smo ljudje, ki delimo isto strast, smo predani enakim vrednotam in ustvarjamo odlične rezultate.
“Ko sem kot programer prvič prišel v podjetje AKLIH, nisem vedel ničesar o designu in se niti nisem zavedal vloge, ki jo igra design thinking pri iskanju rešitev. Problem solving in fokus na uporabnika je spremenil način, kako gledam nase, kako razumem ljudi ter moj pogled na svet. Od mene delo zahteva stalno radovednost ...”
Zakaj AKLIH?
Rok P.
Programer
Prosta delovna mesta
Verjamemo, da ima vsak človek svoj edinstven potencial, ki ga lahko izkoristi za presežek svoje vrste. Miselnost, da lahko naredimo več od povprečja, je naše vodilo pri izboljšanju obstoječih in ustvarjanju novih blagovnih znamk.
Verjamemo, da imaš željo ustvariti več. Več od povprečja. Z dobro voljo nam pokaži, da obstaja upanje v boljši svet blagovnih znamk in iskrene komunikacije.
Kaj ponujamo:
- Možnost za izjemen osebni/profesionalni in karierni razvoj.
- Več kot 170 ur / leto za izobraževanje (na področju problem solvinga, lateralnega in logičnega razmišljanja, design thinking procesov in metodologij, razumevanje uporabnikov, blagovnih znamk, estetike, kulture in vrednot).
- Vrhunske posameznike v ekipi, ki so vedno pripravljeni pomagati.
- Ustvarjanje projektov, ki so presežki na svojem področju.
- Večkratni vsakoletni obiski tujine, design weekov in mednarodno priznanih podjetij.
- Vzajemni in dolgoročni odnos s fokusom na medsebojnem razumevanju.
- Kvalitetno urejene delovne prostore ter vrhunsko programsko opremo.
- Zaposlitev za nedoločen čas s polletno poiskusno dobo.
- Plačilo je odvisno od znanja, veščin, načina sodelovanja. Prizadevamo pa si pošteno plačilo za pošteno opravljeno delo.
Sposobnosti, uporabne veščine in izkušnje:
- Želja po učenju, napredovanju in presežkih.
- Razumevanje dodane vrednosti.
- Raziskovanje potreb uporabnikov/kupcev.
- Veščine na področju komunikacije, razumevanje prodaje, raziskovanja in opazovanja.
- Znanje z upravljanjem platform, kot so Meta Business Suite, Ads manager, Google Ads, Google Analytics, Mailchimp.
- Vsaj 2 leti delovnih izkušenj na področju marketinga ali designa.
7 ključnih nalog:
- Raziskava in vpogled v organizacijo, kupca ter uporabnika
- Razvijanje idej in razbijanje stereotipov.
- Načrtovanje brand strategije.
- Načrtovanje, izvedba in upravljanje kampanj ter socialnih omrežij.
- Oglaševanje na različnih digitalnih/analognih platformah.
- Podpora design ekipi pri razvoju drugih digitalnih/analognih produktov.
- Opravljanje meritev ter analiz marketinških aktivnosti.
Verjamemo, da ima vsak človek svoj edinstven potencial, ki ga lahko izkoristi za presežek svoje vrste. Miselnost, da lahko naredimo več od povprečja, je naše vodilo pri izboljšanju obstoječih in ustvarjanju novih blagovnih znamk.
Verjamemo, da imaš željo ustvariti več. Več od povprečja. Z dobro voljo nam pokaži, da obstaja upanje v boljši svet blagovnih znamk in iskrene komunikacije.
Kaj ponujamo:
- Možnost za izjemen osebni/profesionalni in karierni razvoj.
- Več kot 170 ur/leto za izobraževanje (na področju problem solvinga, lateralnega in logičnega razmišljanja, design thinking procesov in metodologij, razumevanje uporabnikov, blagovnih znamk, estetike, kulture in vrednot).
- Vrhunske posameznike v ekipi, ki so vedno pripravljeni pomagati.
- Ustvarjanje projektov, ki so presežki na svojem področju.
- Večkratni vsakoletni obiski tujine, design weekov in mednarodno priznanih podjetij.
- Vzajemni in dolgoročni odnos s fokusom na medsebojnem razumevanju.
- Kvalitetno urejene delovne prostore ter vrhunsko programsko opremo.
- Zaposlitev za nedoločen čas s polletno poiskusno dobo.
- Plačilo je odvisno od znanja, veščin, načina sodelovanja. Prizadevamo pa si pošteno plačilo za pošteno opravljeno delo.
Sposobnosti, uporabne veščine in izkušnje:
- Želja po učenju, napredovanju in presežkih.
- Razumevanje dodane vrednosti dobrega designa.
- Raziskovanje potreb uporabnikov/kupcev.
- Veščine na področju komunikacije, raziskovanja in opazovanja.
- Znanje z upravljanjem Adobe in Figma programske opreme.
- Vsaj 2 leti delovnih izkušenj na področju designa.
7 ključnih nalog:
- Načrtovanje in izvedba design produktov (korporativne tiskovine, prodajni pripomočki, embalaža, merchandise, razstavni prostor).
- Ustvarjanje design vsebin/kreativ z namenom razvoja spletnih strani ter trgovin.
- Podpora marketing in foto/video ekipi pri razvoju drugih digitalnih/analognih produktov.
- Ustvarjanje design vsebin/kreativ za namen komunikacije (marketing, oglaševanje) blagovnih znamk.
- Raziskava in vpogled v organizacijo, kupca ter uporabnika.
- Razvijanje idej in razbijanje stereotipov.
- Načrtovanje brand strategije.
Verjamemo, da ima vsak človek svoj edinstven potencial, ki ga lahko izkoristi za presežek svoje vrste. Miselnost, da lahko naredimo več od povprečja, je naše vodilo pri izboljšanju obstoječih in ustvarjanju novih blagovnih znamk.
Verjamemo, da imaš željo ustvariti več. Več od povprečja. Z dobro voljo nam pokaži, da obstaja upanje v boljši svet blagovnih znamk in iskrene komunikacije.
Kaj ponujamo:
- Ustvarjanje projektov, ki so presežki na svojem področju.
- Možnost za izjemen osebni/profesionalni razvoj.
- Upravljanje z vrhunsko foto/video opremo.
- Kvalitetno urejene delovne prostore.
- Uporaba foto studia in terenskega avtomobila.
- Vrhunske posameznike v ekipi, ki so vedno pripravljeni pomagati.
- Večkratni vsakoletni obiski tujine, design weekov in mednarodno priznanih podjetij.
- Več kot 170 ur/leto za izobraževanje (na področju predprodukcije, produkcije in postprodukcije fotografije/videa, lateralnega in logičnega razmišljanja, design thinking procesov in metodologij, razumevanje uporabnikov, blagovnih znamk, estetike, kulture in vrednot).
- Zaposlitev za nedoločen čas s polletno poiskusno dobo.
- Plačilo je odvisno od znanja, veščin, načina sodelovanja. Prizadevamo pa si pošteno plačilo za pošteno opravljeno delo.
Sposobnosti, uporabne veščine in izkušnje:
- Želja po učenju, napredovanju in presežkih.
- Razumevanje dodane vrednosti dobre foto/video vsebine.
- Razumevanje mišljenja gledalcev.
- Veščine na področju komunikacije, raziskovanja in opazovanja.
- Znanje z upravljanjem Adobe (Ps, Lr, Pr, Ae).
- Vsaj 2 leti delovnih izkušenj na foto/video področju.
7 ključnih nalog:
- Predprodukcija, produkcija in postprodukcija portretnih, produktnih, lifestyle, reportažnih fotografij.
- Predprodukcija, produkcija in postprodukcija brand, korporativnih, predstavitvenih, intervju, reportažnih video vsebin.
- Ustvarjanje foto/video vsebin z namenom razvoja spletnih strani ter trgovin.
- Ustvarjanje foto/video vsebin za namen oglaševanja.
- Ustvarjanje kreativ za namen komuniciranja blagovnih znamk.
- Razvijanje idej in razbijanje stereotipov.
- Podpora marketing in design ekipi pri razvoju drugih digitalnih/analognih produktov.
“Ekipa je tista, ki dela razliko. So tip sodelavcev, ki bi si jih želel vsak - znajo poslušati, skrbijo drug za drugega in te vzpodbujajo, da delaš najbolje, kar znaš.”
Hana Ž. / Service design