Milano Design Week ‘22
Inovstavinost združena s tradicijo
- Blog
- |
- Milano Design Week ‘22
Dvanajst obiskov Milanskega tedna oblikovanja je zagotovo dovolj, da lahko naredimo primerjavo, kako se design in branding spreminjata. Spremembe nikoli niso samo dobre ali samo slabe. Opazka, da dobri koncepti preživijo, slabi pa umrejo, drži.
Težko si predstavljamo leto, ko ne bi obiskali Milanskega tedna oblikovanja. Navdušujemo se nad opazovanjem združevanja designa, marketinga in milanskega “lifestyle” življenja. Za razliko od skandinavskih držav in njihovega design gibanja se v Italiji seveda tudi dobro jé, pije ter zabava. Delo in zabava seveda nista združena v isti povedi, kot marsikdo stereotipno zaključi ob misli na Italijo in njihove presežke. Trdo delo gradi vrhunske blagovne znamke.
Ob odhodu domov smo si zaželeli, da bi tudi v naši čudoviti deželi imeli vsaj delček želje po tako močni identiteti, kot jo imajo Italijani. Istočasno pa se zavedali, da samozavest oz. pokončna drža nista rezultat obiska dobrega psihologa, temveč trdega dela ter vizije za boljšo prihodnost.